Zugiho TT modely

Novinky Depo Kolejiště'09 Modul Kolejiště'03 Technologie Galerie Různé Trať 293
{1.10.2012}

Cisternový vůz Zas (Ra) (stavebnice LPH)

Rám
  • Slepeno vteřinovkou
  • Převrtány čepy, zbroušeny šrouby, vlepeny šrouby s pojistným drátkem
  • Stříknuto základovkou a matnou černou
Cisterna
  • Slepeno vteřinovkou
  • Vlepen šroub, cca 12g
  • Díry vylity vteřinovkou, vybroušen spoj a čela, tmeleno sprejem MOTIP akrylový tmel
  • Na čela doplněny profily
  • Usazeno do základen
  • Umístěny uzávěry
  • Stříknuto šedou základovkou
  • Zábradlí plošně mírně zbroušeno na menší profil, stříknuto základovkou a matnou černou, umístěno
Budka
  • Slepeno vteřinovkou
  • Vybroušen spoj a čela
  • Přilepeno na plošinu
  • Stříknuto základovkou a červeno-hnědou - s patinou popatláno černou a prachem
Závaží v základnách kotle
  • Jako základ použity samolepící Fe vyvyžovací 5g na autokola z autoservisu
  • Zbroušeny délkově, podélně vybroušeno kulatým pilníkem pro osazení kotle
  • Nakonec ZRUŠENO. Po všech broušeních z původních 5g zbyly cca 2g, což při dané pracnosti a nutné přesnosti usazení do základen nestojí za další titěrnou práci...
Obtisky, barvy a patina
  • Obtisky od Detail
  • Stříkáno spreji, samostatně kotel, budka, rám
  • Základovka ve spreji akryl MOTIP šedá
  • Kotel ponechán v barvě základovky
  • Rám černá matná DUPLI-COLOR AerosolART RAL9005
  • Budka červenohnědá DUPLI-COLOR AerosolART RAL8012
  • Jednotlivé vrstvy odděleny lakem (obtisk, rez, prach)
  • Patina provedena akrylovými barvami Pebeo a prachy Agama.
  • Rezavé praskliny naznačeny "tipnutím" párátkem a roztažením tvrdým štětcem ("Peking Red" č.13), ale příště použiji tmavší odstín. Podobně típnuty a roztaženy různé detaily (stojka lávky, profily na čelech...)
  • Prach Agama-rez na všechny šrouby, sváry apod. Pod lavkami přetupován mokrým štětcem jako stékání
Průběžný postup
img_4445.jpg
img_4445.jpg
img_4446.jpg
img_4446.jpg
img_4452.jpg
img_4452.jpg
img_4456.jpg
img_4456.jpg
img_4457.jpg
img_4457.jpg
img_4459.jpg
img_4459.jpg
img_4461.jpg
img_4461.jpg
img_4462.jpg
img_4462.jpg
img_4463.jpg
img_4463.jpg
img_4466.jpg
img_4466.jpg
img_4467.jpg
img_4467.jpg
img_4472.jpg
img_4472.jpg
img_4475.jpg
img_4475.jpg
img_4477.jpg
img_4477.jpg
img_4478.jpg
img_4478.jpg
img_4479.jpg
img_4479.jpg
img_4500.jpg
img_4500.jpg
img_4501.jpg
img_4501.jpg
img_4505.jpg
img_4505.jpg
img_4506.jpg
img_4506.jpg
img_4508.jpg
img_4508.jpg
img_4509.jpg
img_4509.jpg
img_4510.jpg
img_4510.jpg
img_4513.jpg
img_4513.jpg
img_4514.jpg
img_4514.jpg
img_4516.jpg
img_4516.jpg
img_4517.jpg
img_4517.jpg
img_4518.jpg
img_4518.jpg
img_4519.jpg
img_4519.jpg
img_4520.jpg
img_4520.jpg
img_4521.jpg
img_4521.jpg
img_4522.jpg
img_4522.jpg
img_4523.jpg
img_4523.jpg

Depo

img_4416_th.jpg

Nové vozy Prototypy Eas-u - Uacs-y - Služebák řady Da - M131.1 - Výroba Daa LPH - Zas (Ra) LPH - Raj-ka LPH - T478.1 odlitek - Archivní kousky Vlastní - Dědictví - Dary - Nákupy -
©ZuGi 2009-11 Návštěvní kniha...>>>